Sessie en opstart

For non-English speakers that do not have a specific Language Forum.
Post Reply
Message
Author
truus22
Posts: 59
Joined: Wed Mar 31, 2021 5:39 am

Sessie en opstart

#1 Post by truus22 »

Sessie en opstart


Hallo beste mensen,

Gisteren kreeg ik op dit Forum hulp om te bereiken dat ik een programaatje mee kan laten opstarten, Dat is gelukit, maar bij het instellen hierb=van heb ik gebruik gemaakt van het venstertje "Sessie en opstart" en waarschijnlijk iets aan de oorspronkelijke instellingen gewijzigd. Helaas weet ik niet meer wát ik heb gewijzigd. Nu merk ik, dat bij de opstart om mijn WW wordt gevraagd, terwijl ik eerder zonder het ingeven van mijn WW MX Linux (op afstand) kon opstarten. Dat heb ik bewust zo ingesteld terwijl ik weet dat dit niet helemaal veilig is. Desondanks zou ik graag naar de vorige situatie terug keren, waarbij ik zonder mijn WW in te geven kon opstarten. Dat is nou eenmaal gemakkelijker omdat de Laptop waar Linux opstaat op de 1e verdieping van mijn huis staat en omdat ik Linux dan zodoende op afstand kan bedienen. Hopelijk kan iemand mij helpen om de instellingen van Het Sessie en opstart" venster weer terug te brengen naar de oorspronkelijke instellingen .
Ik hoor het nog graag en ben benieuwd naar de oplossing. Met vriendelijke groet,
Cor Jansen

truus22
Posts: 59
Joined: Wed Mar 31, 2021 5:39 am

Re: Sessie en opstart

#2 Post by truus22 »

Hallo beste mensen,

Bovenstaand probleem is al opgelost. Het behoeft dus geen aandacht meer.
Met vriendelijke groet,
Cor

Post Reply

Return to “Other Languages Forum”